Från vaggan till graven

2014-04-01 - 11:14:00

Bestisfestis, från små skitungar till gamlingar på ålderdomshem. I hope.
Alla bus vi hittat på i korridorerna på solskenet, smet mellan olika klassrum för att vi vägrade gå i olika grupper. Du var med mig när jag tappade min första tand, kommer ihåg vi satt på skohyllorna och käka äpple när den lossna och fastna i äpplet haha.. Vi badade i lera, byggde snögubbar och snatta morötter i skolans kolonier, pärlplattor vi byggt och halsband vi gjorde och gav till varandra. På mina kalas så kvittade det vilka som kom, bara du var där då var jag nöjd. Och vi kunde knappt lämna dagis en dag utan att krama om varann först.

 

År senare nu när vi hänger på krogen, gör idiotiska grejer, skrattar så vi nästan pissar ner oss och spårar ur. Pratar om gamla minnen och hur tighta vi var redan som små. Vi blev alltid så arga när vi sa att vi var tvillingar och folk inte höll med, ahw. Är så glad att du letade upp mig efter alla år ifrån varandra för sen den dagen föll en bit tillbaka på sin plats. Det är som att jag saknade dig utan att veta om det. Kan jag få be dig om en endaste tjänst? Då vill jag aldrig aldrig att du lämnar min sida, Tess.

 

Snutt, du är så mycket mer än bara någon för mig. Det har du alltid varit. Jag skulle inte klara mig utan världens bästa barndomsvän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!