Tisdag 11 mars

2014-03-11 - 16:47:32
Förra torsdagen chilla jag och Krille hemma hos mig tills Ida sluta jobba då drog vi ner mot stan och träffa henne gurra och sebb. Hem till storvreta på kvällen och fredag fixa vi lite ärenden i stan käka lunch och sen kom grabbarna till mig igen och Ida när hon sluta jobbet. Dagen efter fick vi cirka en timme på oss att stress ordna upp allt i lägenheten och fixa smink kläder packning osvosv innan vi blev hämtade och skjutsade till gävle hem till Sebb. Söp till igen och var även i skjutskär hos Krille ett tag på kvällen med några. Dom slagga kvar hos Sebb en natt jag stanna en natt extra. Måndag drog jag till Mikkans skola och chilla tills mitt tåg tillbaka hem gick, och dom där hemska äckliga skavsåren dödödö.. Stressfixa ögonbrynspenna och cigg i stan hämta lite viktiga saker hemma och blev hämtad direkt. Nu är vi i storvreta igen, hem ljuva hem. Ungefär, för det är så det känns att bo hos världens bästa Ida! Ikväll lär vi glutta film eller något, imorrn medans hon är på jobbet kan jag bara sova, lovely!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!