Dear monday, fuck you

2014-03-31 - 12:29:23
Mötet i fredags gick bättre än jag trodde och nu väntar ett till på torsdag. Fortfarande less på det, men what to do. Min syster följde med mig dit och sen tugga jag runt på stan med kompisar medans jag väntade på Mikaela som kom vid 4 nånting, vi drog hem till mig och senare tagga vi till gävle och var med Andrée Hedda och Denniz. Dygnade den natten och var tillbaka hemma i uppsala vid 9 på morgonen igen. Runt 2 hade vi tänkt ta en powernap till 3 - 4 tiden nånting sånt men vaknade igen vid 12 på natten.. kändes ju skapligt kul att va pigg då och ha sovit bort hela lördagen menmen. Somna igen vid 5 och när vi vakna till liv på morgonen efter så tugga vi till stan igen, köpte lite stuffs och träffa Kim diana och alex. Kim kom hit på kvällen sen och vid 7 imorse drog dom båda. Har fan inte gjort speciellt mycket sen jag vaknade, inte för att jag vart vaken så länge, men iallafall. Väntar på att mami ska komma hem nu bara, puss hej.
 
Nathali <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!