Helluu

2014-02-20 - 14:34:00
Okej, bara för att jag vart extremt seg på det här med bloggandet så kör vi en snabb men rätt stor update nu om det som hänt.
I början av förra veckan kom Alex till uppsala, var på arbetsintervjuv och träffa mig sen. Vi satt och glutta på filmen the last song och smådrack lite på kvällen med Linnea och hennes kompis när dom drog slagga jag och Alex nästan direkt.
När jag vakna hade han vart så gullig och plockat bort en del från dagen innan, städat lite och så. När han drog hem igen blev det tomt och kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde dagarna fram till den 14 feb alla hjärtans dag.
Ida och jag kom på att vi skulle strejka mot alla gulliga par som fira tillsammans så vi gick på singelbio! Såg frost och fick med oss Agge cissi och robin. Inte alla gånger man dricker alkohol i salongen haha, sen kirra vi fest i gsunda kom en massa folk och vi hämta två till i knivsta. På morgonen var det bara jag Kevin och Sebbe kvar och när dom drog fick jag tugga vidare till storvreta på ett eller annat sätt när jag löst det. För min plånbok var där med alla grejor i som Ida råkat få med sig hem, ett helvete och försöka lösa det men de gick!
Så fort jag var klar där och var tillbaka i stan tog jag bussen mot varghällar på't igen bara, söp med alex andre linda therese tim linda adde och marcus.. Sov kvar där och dagen efter fick några av oss skjuts till enköping. Chilla med dom där tills alex tog cykeln och skjutsa mig till macken för att köpa cigg sen vidare till bussen.
I måndags åkte jag till skärplinge och träffa Mikaela där för att kolla hockey. Missa bussen framför våra ögon och fick värma oss hos Johan en timme nästan. Innan bussen gick snacka vi med några av hans kompisar och när vi kom till uppsala så fick vi akut skynda oss till sista stadsbussen hem till mig. Hon sov här och dagen efter drog vi till Manges lägenhet för att städa och göra i ordning saker.
Hem till mig igen och hon slagga här en natt till, natten då jag fick influensan..vart småsjuk länge men feberfrossa på 39.8 är fan inte kul...sötan tog hand o mig gick till ica och grejer, köpte det jag ville ha och nu har jag i stort sätt bara levt på vattenmelon och juice, blandat med att jag knarkat ipren voltaren alvedon and you name it.
Igår åkte hon hem och idag har jag bara gluttat tv och tror nog att jag är friskare än vad ja är eftersom jag inte kan ligga still är uppe och går sliter ut kroppen totalt. Ärligt så är jag glad att jag blev sjuk nu och inte till nästa helg för då är det kryssning som gäller tagga woho!!
 
 
&En söt grej som hände mig och Ida på alla hjärtans dag..made my day!
några unga killar i en bil åker förbi och sträcker ut två rosor genom fönstret till oss.

Vi - nej tack..
Dom - men ta dom bara
Vi - men ni vill säkert ha pengar sen när vi tagit dom, eller hur?
Dom - nej dumma eller? Vi vill bara göra eran dag!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!