6 dagar senare

2014-02-09 - 16:18:44
Läget är såhär. Min homie åkte till sin flickvän i växjö i torsdags natt och är borta i 2 veckor så jag lånar hans lägenhet tills han kommer hem igen. Det känns otroligt bra och för övrigt går mitt liv upp och ner i perioder nu, isolerar mig stundvis och umgås med folk när jag klarar av det. Måndags följde jag med Christopher till hans hockeyträning och kolla, iskallt men latch. Träffa han i onsdags med och torsdags var jag i stadsparken med Sonny och lekte med Seth, goaste ungen!
I fredags kom Madde, niklas, konrad, anna, dennis, annabell, sofia hit. Kröka lite och på´t igen ba igår!
Kirra förkrök här och krogen, etage och interpool, efterfest blev för dött haha.. Men med sköna människor Adde, pietsch, dennis, sebbe, pehko, mickis och träffa på en massa andra på krogen senare! Så idag är jag bakis igen och det är väl dubbelt upp så jobbigt nu när min förkylning tär på mig ordentligt också. Skitgrejer, men softar i sängen med några avsnitt andra avenyn och imorgon blir det städning! Orkar inte, men läär, haha. Pusshejs
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!