Kryssningen

2014-03-05 - 12:18:00
Hej, sådär långt efter. Onsdag idag och Ida åkte precis till jobbet medans jag roar mig hemma hos henne tills hon slutar ikväll ska snart in i duschen fixa mig osvosv. Kryssningen va dunder redan innan vi kom på båten så träffa vi vårat sällskap för resten av resan. efter att ha räknat ut det så kom vi fram till att vi drack alkohol i sammanlagt 32 timmar, minus 6 timmars sömn mellan 8 - 14 på söndag morgon alltså 26h av drickande, men varför annars åka på kryssning? haha, blev hämtade i hamnen igen och hemskjutsade t mig, jag Kenny Ida Krille dom andra tagga hemåt. Vi fortsatte där och dagen efter drog Ida t jobbet. Den kvällen sluta i ett helvete för mig..vissa vet, andra inte. går inte in på detaljer i bloggen men vid 11 på morgonen igår hämta Ida med några mig på akuten. Vi hängde runt på gränby C ett tag och Alex kom dit med. Natten spenderades hos henne och nu är jag ensam kvar flera timmar innan hon eller hennes mor kommer hem igen, vettefan hur jag ska fördriva tiden menmen de löser sig! Snabb update via luren nu, hörs.
 
Ida, Krille, Mikaela, Patrik, Kenny, Sebb, Johanna. Tack för en dunder helg på båten läär vi göra om!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!