Enköping

2014-03-26 - 20:51:56
Ibland blir de bara för mycket. Tur att man har underbara vänner, träffa Felicia en snabbis igår efter att inte ha setts på några månader.. sen åkte jag och stanna i enköping över natten hos Linda Adde och Alex. Lovely! Träffa Mange hans flickvän och company på stan idag när jag kom hem igen, nu sitter jag bara hemma och tar de chill och tänker över saker, kanske att Alex kommer senare och imorrn är det möte igen så jävla less på de nu. Fan, vad med depp det börjar bli i bloggen redan nu känner jag.. men w/e, läs eller låt bli hata eller älska, det är inget som rör mig. Hej på er!
 
En bild kan ni få iallafall.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!